Optymalizacja cenowa

Optymalizacja Cenowa opiera się na analizie cen poprzez sprawdzenie ich historii w swoich katalogach jak i w całej konkurencji. Pulpity nawigacyjne i heat mapy porównują i sugerują, gdzie zwiększyć marżę, przychody i konwersję sprzedaży.

Jak to Działa?

optymalizacja cenowa

ANALIZA WYNIKÓW

Dzięki naszym narzędziom do badania rynku dostarczamy dane i analizy dotyczące wyników w katalogach. Pulpit nawigacyjny analizuje wyniki kontraktów i identyfikuje możliwości maksymalizacji operacji.

porównywanie cen

Konkurencyjne ceny są kluczem do wejścia na rynek. Cena jest nadal najważniejszym czynnikiem dla kupujących w kraju. Firmy z najbardziej konkurencyjnymi cenami mają największe szanse na największy zysk. Dzięki naszym narzędziom porównanie cen z konkurencją masz na wyciągnięcie ręki.

podgląd wszystkich transakcji

Możesz zobaczyć całą sprzedaż. Informacje obejmują dane sprzedającego, informacje o produkcie i cenie, nazwę biura zakupów oraz łączną sprzedaną ilość.

Co zyskasz dzięki optymalizacji cenowej?

Pełen zakres aktualnych cen, porównania konkurencji, zmiany i terminy takich zmian. Będziesz mógł dostosować filtry do potrzeb swojej firmy. Zwiększ swoją marżę, zmień ceny, a to wszystko na podstawie naszych raportów.

benefity naszego panelu

planet b2b

optymalizacja cen

Obliczamy optymalną cenę dla każdego produktu z Twojej listy, korzystając z danych porównawczych i kosztów, sugerowanych marek i marż.

IDENTYFIKACJA NAJLEPSZYCH MAREK I SPRZEDAWCÓW

Zwiększysz sprzedaż dodając do swojego katalogu bardzo poszukiwane produkty. Planet B2B identyfikuje najpopularniejsze marki na podstawie Twoich grafików, numerów SIN i oblicza potencjalny wzrost sprzedaży poprzez dodanie tych produktów.

jesteś na bieżąco

Planet B2B szacuje popyt i ceny oraz oblicza trendy na rynku krajowym. Te informacje mają kluczowe znaczenie dla stworzenia skutecznej strategii.

INTELIGENCJA KATALOGOWA I KONKURENCYJNE CENY

Dzięki naszemu dashboardowi zyskujesz czas i zasoby dotyczące cen katalogowych. W pełni zautomatyzowana metoda monitorowania wszystkich konkurentów na rynku pozwala osiągnąć przewagę konkurencyjną.